رگ‌تک

آدانیک کسب‌وکار منتخب جایزه عصر تراکنش شد!

جایزه عصر تراکنش در رشته کسب‌و‌کار رگ‌تک به پاس توسعه زیرساخت‌های فناورانه در حوزه احراز هویت غیرحضوری و امضای دیجیتال به آدانیک اهدا شد.

علی حاجی‌زاده مقدم، مدیرعامل اجرایی شرکت آدانیک، در رویداد عصر تراکنش بیان کرد: «این جایزه برای ما به‌نوعی خوددشناسی است. حوزه رگ‌تک ریسک‌های زیادی دارد، هرچند که ریسک‌های بسیاری نیز با آن کنترل می‌شود. برتر بودن در این حوزه خوشحال‌کننده و در عین حال ترسناک است.»

رگ‌تک

توسعه زیرساخت‌های فناورانه، امکان بروز ایده‌های خلاقانه برای ارائه سرویس‌های جدید و پیاده‌سازی بسیاری از آنها را فراهم کرده است، ولی آنچه پیاده‌سازی راهکارهای فناورانه را سخت و پیچیده می‌کند، تطابق با قوانین است. گره این موضوع نیز فقط به دست خود فناوری باز می‌شود. با کمک آنچه درنهایت از آن با عنوان رگ‌تک یاد می‌کنیم. رگ‌تک مفهومی گسترده است و کارکردهای مختلف و متفاوتی هم دارد. فرض کنید زیرساخت استعلام وضعیت حیات افراد را توسط یک API به مشتریانتان ارائه می‌دهید، آیا این کار از لحاظ قانونی منع دارد یا بلامانع است؟ رگ‌تک از پاسخ به همین سؤال ساده را دربرمی‌گیرد تا فرایندهای فنی و تکنولوژی‌محور برای انجام کارها منطبق با چهارچوب‌ها و آیین‌نامه‌های موجود به شکلی که در هر نقطه بتوان با مدرک و سند نشان داد که همه‌چیز درست و اصولی پیش رفته است. رگ‌تک حوزه‌ای است که شرکت آدانیک به‌ آرامی و بی‌سروصدا از جنبه‌های مختلف به آن پرداخته است. آدانیک در سال ۱۳۹۹ با ورود به حوزه هویت دیجیتال، تیم شاکیلید را برای توسعه دو راهکار احراز هویت غیرحضوری و امضای دیجیتال تشکیل داد که در پایان همان سال به تأسیس شرکت مستقل شاهراه اعتماد کلید (شاکیلید) منتهی شد.

 


 

منبع: عصر تراکنش

میانگین آرا: 5 / 5. شمارش رای‌ها: 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *