بانک

آدانیوم؛ مولتی بانک بدون محدودیت

دسترسی به همه‌ی حساب‌ها

به گزارش پیوست، «آدانیوم»  یک مولتی بانک حقوقی اختصاصی برای مدیران است. محمد رضا مقدم‌جاه مدیر توسعه بازار این محصول معتقد است آدانیوم می‌تواند با استفاده از APIهای بانکداری باز و بهره‌گیری از زیرساخت‌های سامانه بانکداری دیجیتال کیلید و بستر تجمیع سرویس کاریز، چالش‌های مدیران در حوزه‌های مالی و پرداختی را رفع کند.

محمدرضا مقدم‌جاه در رابطه با محصول آدانیوم می‌گوید: «آدانیوم یک مولتی بانک حقوقی اختصاصی برای مدیران است که امکان دسترسی شرکت‌ها به کلیه حساب‌هایشان در بانک‌های مختلف را در قالب یک اپلیکیشن فراهم می‌کند. هلدینگ‌ها و مجموعه شرکت‌های زیرمجموعه آنها نیز از طریق آدانیوم، می‌توانند دسترسی‌های موردنیاز برای مشاهده صورتحساب و مانده حساب، ساخت و ایجاد دستورپرداخت، امضا، پرداخت و گزارش‌گیری به امضادارها و سایر افراد مرتبط با فرآیندهای مالی شرکت را ارائه کنند.»

آدانیوم محدودیتی نسبت به موبایل بانک‌ها ندارد

مدیر توسعه بازار آدانیوم در ادامه به این نکته اشاره می‌کند که این سامانه از تمامی امکانات بانکی از جمله سرویس‌هایی مثل پایا، ساتنا، پل و پرداخت‌های دسته‌ای و غیره پشتیبانی می‌کند. همچنین سایر شرایط شرکت‌ها از جمله شرایط برداشت، سقف برداشت و سایر امکاناتی که شرکت‌ها روی اینترنت بانکِ شرکتی خود دارند، در آدانیوم نیز خواهند داشت و آدانیوم به عنوان یک مولتی بانک نه تنها هیچ‌گونه محدودیتی برای کاربران ایجاد نمی‌کند، بلکه در زمان آنها نیز صرفه‌جویی خواهد کرد و تسهیلگر امور مالی شرکت‌هاست.

محمدرضا مقدم جاه سرویس‌هایی همچون آدانیوم را جزو زنجیره ارزش «بانکداری باز» می‌داند و آنها را شریک تجاری آدانیوم برمی‌شمرد: « Open APIها شریک تجاری ما هستند و خوشبختانه چون این روند به نفع بانک‌ها نیز هست، آنها ما را رقیب خود نمی‌دانند و در عین حال تمایل به استفاده از سرویس بانکداری باز دارند.»

در ادامه این گفت و گو عنوان می‌شود که نیاز به مولتی بانک از اساسی‌ترین نیازهای شرکت‌ها در عصر حاضر است: «در شرایطی که شرکت‌ها به دلایل مختلف از جمله دلایل امنیتی، امکانات متنوع بانک‌ها و غیره ترجیح می‌دهند در چندین بانک، حساب مختلف داشته باشند، طبیعتاً محصولاتی مانند آدانیوم در مدیریت هزینه‌‌ زمان و کاهش ریسک آنها تاثیرات به سزایی خواهد داشت.

نسخه کامل این مطلب را در وبسایت پیوست بخوانید.

 


 

منبع: پیوست

میانگین آرا: 0 / 5. شمارش رای‌ها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *