طبیعت

طبیعت‌گردی همراه با همکاران آدانیک

طبیعت همراه با آدانیک

تعدادی از همکاران آدانیکی علاقمند به برنامه­‌های کوهنوردی و داوطلب در فعالیت­های ورزشی، به هماهنگی برنامه‌­های هفتگی و ماهیانه‌­ی کوهنوردی و طبیعت­‌گردی پرداخته­‌اند.

در تازه­‌ترین این رویدادها، صعود به قله امام­زاده عباسعلی در روز جمعه سی­‌ام مهرماه برنامه‌­ریزی شد. همکاران آدانیک در ساعت چهارصبح عازم منطقه شدند و در صعودی شش ساعته به قله رسیدند. تجربه­‌ی همکاران آدانیک از بازدید این منطقه، بهره­‌مندی از آب و هوای دلپذیر و تفرج در جنگل و چشمه و آبشخورهای طبیعی و گپ و گفت و معاشرت­‌های دوستانه بوده است.

همچون دیگر برنامه‌­های ورزشی و تفریحی، همکاران آدانیک به واسطه‌­ی این فعالیت جمعی، شکل جدیدی از همبستگی و مشارکت را تجربه کردند.

طبیعت

 

طبیعت، بهترین آموزگار انسان‌ها

یکی از کوهنوردان تیم، تجربه خود را چنین بازگو می‌کند:

طبیعت، بهترین و والاترین آموزگار انسانهاست، برای اینکه از تعالیمش بهره‌مند شویم، کافیست به دامانش برویم. و این چنین بود که ما همکاران آدانیکی، طبیعت پاییزی بی‌نظیر کوهپایه‌های جنگلی سوادکوه و قله‌ی عباسعلی رو برای این کار انتخاب کردیم.

30 مهرماه بود که عازم منطقه ی کمرپشت شدیم و پس از اندکی پیمایش در دل جنگل‌های تاریخی هیرکانی که کم کم رنگ نارنجی به خود می گرفت به کلبه ای زیبا برای صرف صبحانه رسیدیم.  باران روز قبل طراوت خاصی به منطقه بخشیده بود. پس از صرف صبحانه، همگی با عبور از جنگل انبوه به مراتع بالادست روستا رسیدیم. در آنجا منظره‌ی خیره‌کننده‌ی قله‌های اطراف را مشاهده کردیم و پس از یک ساعت پیمایش، همگی قدم بر روی قله‌ی زیبای امامزاده عباسعلی گذاشتیم. در این رویداد تجربه‌ی ارزشمندی بدست آمد و در انتها هم به جهت احترام به طبیعت، زباله های مسیر جمع آوری و به پایین منتقل شد.

 

 


 

تهیه و تنظیم: ارژنگ طالبی‌نژاد

میانگین آرا: 0 / 5. شمارش رای‌ها: 0

1 دیدگاه در “طبیعت‌گردی همراه با همکاران آدانیک

  1. افشین گفت:

    ای کاش میگفتید ماهم می اومدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *