مولتی بانک چگونه به کسب و کارها و مؤسسات مالی کمک می‌کند؟

مولتی‌بانک برای خدمات مالی چه سودی ایجاد می‌کند؟

دیجیتالی شدن بانکداری باعث گذار از صورت‌حساب‌های بانکی فیزیکی به بانکداری آنلاین شده است، اما توانایی ادغام و کنترل چندین حساب از طریق یک رابط واحد نشان‌دهنده تغییر بسیار بزرگ‌تری است. مولتی‌بانک اساساً رابطه مشتری با ارائه دهندگان خدمات مالی را تغییر می‌دهد.

مجموعه‌ای از ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث (TPP) برنامه‌های مدیریت مالی شخصی پیشرفته را توسعه داده‌اند که به شما امکان می‌دهد حساب‌های بانکی را متصل کنید، تراکنش‌ها را در زمان واقعی بررسی کنید، بودجه‌ها را تنظیم کنید و تراکنش‌ها را برای پیگیری هزینه‌ها دسته بندی کنید.

هدف نهایی پلتفرم‌های مولتی‌بانک تبدیل شدن به مقصدی برای مشتریان در راستای مدیریت وجوه و تعامل با حساب‌های خود است.

از آنجایی که افراد و کسب‌وکارهای کوچک به بهره‌برداری از قدرت چندبانکی و محصولات مالی انتخاب‌کننده برای مطابقت با نیازهای اساسی خاص خود ادامه می‌دهند، ارائه‌دهندگان خدمات مالی سنتی باید درباره نحوه ایجاد وفاداری مشتریان تجدیدنظر کنند.

پنج مزیت اصلی مولتی‌بانک

کاهش تعامل مستقیم و حضوری بین مشتریان  و ارائه‌دهندگان خدمات مالی به مشتریان دید مالی بهتری می‌دهد و مجموعه‌ای از مزایا را ایجاد می‌کند که می‌تواند کیفیت تجارب مشتری را ارتقا دهد.

در اینجا به پنج مزیت کلیدی ادغام چندین حساب از طریق یک مولتی بانک اشاره می‌کنیم:

 امکان جست و جو

بازیابی اطلاعات در مورد یک تراکنش خاص، شناسایی پرداخت‌های تکراری، یا انجام ممیزی تراکنش‌های قدیمی می‌تواند برای مشتریانی که دارای حساب‌های متعدد در طیف وسیعی از ارائه‌دهندگان بانکی هستند، بسیار زمان‌بر باشد. بانکداری باز به ارائه دهندگان مولتی بانک اجازه می‌دهد تا اطلاعات کلیدی حساب را بازیابی کرده و تراکنش‌ها را طبقه بندی کنند.

مولتی‌بانک‌

امکان جستجو در چندین حساب باعث بهبود دید مالی مشتریان می‌شود و به آن‌ها اجازه می‌دهد دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستند با یک کلیک پیدا کنند. طبقه بندی و بینش حساب بیشتر به کاربران کمک می‌کند تا امور مالی خود را بهتر درک و مدیریت کنند.

یک بار ورود

دسترسی به چندین حساب از طریق یک رابط واحد، نیاز به استفاده از لاگین‌های مختلف برای حساب‌های فردی را از بین می‌برد و با ارائه دروازه‌ای به چندین حساب، فرآیندهای احراز هویت را ساده می‌کند. قوانین بانکداری باز بر حریم خصوصی و امنیت داده‌ها تمرکز دارند. اشخاص ثالث تایید شده از مقررات سختگیرانه پیروی می‌کنند و از احراز هویت قوی مشتری (SCA) برای تقویت اقدامات تأیید و ارائه یک پایه پایدار برای پشتیبانی از برنامه های بانکداری باز آینده استفاده می‌کنند.

مولتی‌بانک

برای کاربران، رویه امنیتی مدیریت مرکزی فعال شده توسط مولتی بانک به این معنی است که مشتریان فقط باید با یک فرآیند احراز هویت سر و کار داشته باشند، و این مسئله بار فنی دسترسی به خدمات بانکی را کاهش می‌دهد.

بینش تجاری

اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، دانستن دقیق چگونگی رشد نقدینگی شرکت شما به صورت روزانه برای مدیریت منابع و اطلاع رسانی در مورد تصمیمات سرمایه گذاری حساس به زمان، حیاتی است.

مولتی‌بانک

در حالی که روش‌های سنتی تطبیق حساب، شامل فرآیندی زمان‌بر و مستعد خطاست، بانکداری باز در اروپا یک گزینه جهانی برای بررسی خودکار هزاران نقطه داده در طیفی وسیع از حساب‌های مستقل را فراهم می‌کند. کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند از قدرت تطبیق خودکار حساب‌ها و بازیابی صورت‌حساب‌ها در مولتی بانک استفاده کنند و تصویری به‌روز از وضعیت مالی خود ایجاد کنند.

نقل و انتقالات بدون دردسر

پرداخت‌های بانکی باز، انتقال بی‌وقفه بین حساب‌ها را به روشی امن و مطمئن تسهیل می‌کنند.

برای مثال، اگر کسب ‌وکاری بخواهد به بخش خاصی پول نقد تزریق کند یا فردی بخواهد در یک حساب جاری پس‌انداز کند، بانکداری باز از پرداخت‌های سریع و بدون دردسر از طریق یک رابط واحد پشتیبانی می‌کند.

مولتی‌بانک

برای ارائه‌دهندگان خدمات مالی شخص ثالث، مشارکت با یک پلتفرم بانکداری باز که بخشی از یک اکوسیستم بانکی مستقر با دسترسی بین‌المللی است، موانع ورود را در هنگام تعامل با مشتریان جدید کاهش می‌دهد و باعث افزایش تبدیل‌ها می‌شود.

مدیریت جریان نقدینگی

مدیریت ضعیف جریان نقدینگی یکی از دلایل اصلی شکست کسب و کارهای کوچک است. پیوند دادن چندین حساب تجاری برای نظارت بر جریان نقدی در زمان واقعی، با کمک به شرکت‌ها در مدیریت بدهی‌ها و عملکرد در محدوده مالی، باعث رشد پایدار آنها می‌شود.

مولتی‌بانک

اگر حساب‌های شما در چندین بانک پراکنده است، پیش‌بینی جریان نقدی و مدیریت مؤثر هزینه‌ها می‌تواند دشوار باشد. در یک اقتصاد نامطمئن، مدیریت جریان نقدی بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد تا به کسب و کارها دید مالی لازم برای بازیابی ثبات را بدهد.

 


 

برگردان و ویرایش: ارژنگ طالبی‌نژاد

منبع: Five ways multibanking is changing banking

میانگین آرا: 0 / 5. شمارش رای‌ها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *