عرضه غیرحضوری بیمه سلامت، صنعت بیمه همپای نوآوری با بهره گیری از خدمات چابک

عرضه غیرحضوری بیمه سلامت

شرکت مهندسی آدان‌نیک‌افزار (آدانیک) در همراهی با مشتریان خود، با رویکردی چابک (Agile) و استفاده از اصول اسکرام (Scrum) به طراحی خلاقانه و نوآور نرم‌­افزار‌ها و سامانه­‌های مورد نیاز ایشان می‌پردازد. در همین راستا و همگام با تحول دیجیتال، مؤسسات مالی نیز برای خلق تمایز و ارزش آفرینی بیشتر و همچنین پیشرو ماندن در صنعت، از راهکارهای آدانیک بهره می‌گیرند.

یکی از تازه ترین فعالیت های آدانیک در همین حوزه، همکاری با بیمه سامان برای عرضه و فروش غیرحضوری (آنلاین) بیمه مسئولیت مدنی دارندگان آسانسور است که طراحی و پیاده سازی این محصول توسط آدانیک و با کمک متخصصان فنی و مهندسان این شرکت در ارتباط مستقیم با کارفرما صورت گرفته است. سامانه‌­ای که در شهریورماه جاری به بهره برداری رسید.

گسترش خدمات عرضه غیرحضوری بیمه سلامت (خدمات آنلاین بیمه ها) و ایجاد سهولت و سرعت در فرآیند­های مالی و تجاری یکی از اهداف چشم­‌انداز آدانیک است. تفاهم صورت گرفته میان بیمه‌­ی سامان، به عنوان یکی از مؤسسات توانمند و پیش­رو در حرکت به سوی خلق تحول و تمایز در خدمات دیجیتال بسیار اثربخش خواهد بود. در کنار این تفاهم نامه، کمی پیش تر بیمه رازی نیز از سامانه کاریز شرکت آدان نیک افزار به عنوان یک سامانه مدیریت کانال بهره گرفته است تا بتواند زیرساخت سرویس‌گرایی را برای ایجاد چابکی و امنیت کافی توسعه دهد و ارتباط موثر با کسب و کارهای نوآور و استارتاپ‌های بیرونی را بیش از پیش مدیریت نماید.

میانگین آرا: 5 / 5. شمارش رای‌ها: 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *