تسهیل مدیریت‌ حساب‌های بانکی با مولتی بانک آدانیوم

شرکت آدان نیک افزار جزو شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در نمایشگاه فاینکس ۲۰۲۳ است. علی حاجی‌زاده‌مقدم، مدیرعامل مجموعه آدانیک، در گفت‌وگو با تریبون‌نیوز درباره‌ی سابقه و فعالیت این شرکت گفت: «شرکت آدان نیک افزار یک مجموعه‌ی فراهم‌کننده راه‌حل بانکی است که عمدتاً در حوزه بانکداری دیجیتال به بانک‌های گوناگون خدمت ارائه می‌کند. خدماتی همچون مدیریت شبکه و تشخیص تقلب. یکی از محصولات ما، محصول کیلید در بانک آینده هست که مشابه آن در بانک‌های دیگر نیز فعال است».

حاجی‌زاده‌مقدم در ادامه گفت: «امروز ما در نمایشگاه فینکس ۲۰۲۳ رونمایی از محصول جدیدمان به نام مولتی بانک  آدانیوم را داشتیم که یک اپلیکشن بانکداری دیجیتال چندگانه است. به نوعی این محصول اولین بانک‌داری دیجیتال چندگانه برای مشتریان حقوقی و شرکتی است. راه‌حلی که آدانیوم به شرکت‌ها و هلدینگ‌ها ارائه می‌دهد، امکان دسترسی به تمام حساب‌های بانکی‌شان و مدیریت آن‌ها در قالب یک اپلیکشن است که از پراکنده شدن تمرکزشان برای مدیریت آن‌ها جلوگیری می‌کند».

 بانک آدانیوم

مدیرعامل مجموعه آدانیک ، در ادامه چالش‌های این محصول را اینگونه توصیف کرد: «چالش فعلی برای این محصول هزینه آن برای شرکت‌های کوچک است و در حال حاضر توجه‌ به شرکت‌های بزرگ‌تر و هلدینگ‌ها است؛ اما از سوی دیگر در تلاش هستیم تا این هزینه‌ها را برای شرکت‌های کوچک‌تر مقرون‌ به صرفه‌تر سازیم؛ که این موضوع خود نیازمند تقویت زیرساخت امضای دیجیتال در حوزه بانکداری دیجیتال است».

او در آخر حضور در نمایشگاه فینکس ۲۰۲۳ را اینگونه ارزیابی کرد: «هدف و حضور ما در فینکس ۲۰۲۳ و همچنین در پاویون صندوق نوآوری و شکوفایی نهاد ریاست جمهوری، معرفی محصول خود به دیگر‌ شرکت‌های دانش‌بنیانی است که نیازمند چنین راهکاری برای تسهیل فرآیندهای مالی‌شان هستند، و از سوی دیگر به آن‌‌‌های کمک کنیم تا با شرایط راحت‌تری به این محصول دسترسی داشته باشند. نمایشگاه صنعت مالی کشور بعد از چند سال رکود، امسال به نظر می‌رسد استقبال خوبی از آن صورت گرفته است و فعالیت خوبی دارد. همچنین حضور ما در این نمایشگاه، امکان استفاده از تسهیلات صندوق نوآوری را برای محصول رونمایی‌ شده‌مان به همراه دارد. با توجه به ظرفیت نمایشگاه این امکان برای ما وجود داشت تا سرویس‌های دیگرمان را نیز به نمایش بگذاریم. البته امیدواریم در رویدادهای آینده از این امکان استفاده کنیم».

 


 

منبع: تریبون نیوز

میانگین آرا: 0 / 5. شمارش رای‌ها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *