مولتی بانک چیست و چه کاربردهایی دارد؟

مولتی بانک، راهکار بانکداری باز

مولتی بانک راهکاری است که به واسطه بانکداری باز امکان پذیر شده است. مولتی بانک به افراد امکان می‌دهد همه حساب‌های مختلف خود را در یک مکان و بدون توجه به بانک صاحب حساب  مشاهده کنند. در این مقاله نحوه عملکرد مولتی بانک‌ها و اینکه چرا برای مصرف کنندگان و مشاغل به طور یکسان مفید هستند را بررسی می‌کنیم.

بسیاری از مردم در چندین بانک یا مؤسسه مالی حساب دارند. یک حساب جاری در یک بانک، سرمایه گذاری در بانک دیگر و وام مسکن در جای دیگری. کاری که مولتی بانک انجام می‌دهد این است که یک تصویر کامل از تمام امور مالی را برای کاربران فراهم می‌کند و به آنها این امکان را می‌دهد تا بتوانند همه حساب‌های خود را مشاهده و مدیریت کنند.

مولتی

بانکداری باز به شکل‌گیری مولتی بانک‌ها کمک شایانی کرد و شرایطی را فراهم آورد تا کاربران به راحتی بتوانند به اطلاعات مالی خود دسترسی داشته باشند و با بررسی دقیق آنها دید مالی و تجاری خود را نسب به سرمایه‌شان افزایش دهند.

مولتی بانک چه خدماتی را به کاربران خود ارائه می‌دهد؟

با اینکه ممکن است امکان مشاهده همه حساب‌های بانکی شما در یک اپلیکیشن واحد ساده به نظر برسد، اما این ضرورت به سادگی ممکن نبود. مگر اینکه شما تا پیش از این، صفحه‌‌های باز شده‌ای از حساب‌های خود داشتید و آنها را به‌صورت دستی به‌روزرسانی می‌کردید. قبل از بانکداری باز، افرادی که در بانک‌های مختلف حساب داشتند باید به چندین برنامه بانکی وارد می‌شدند تا بررسی کنند که چه اتفاقی برای حساب‌هایشان در حال رخ دادن است. اما مزیت مولتی بانک فراتر از این راحتی در دسترسی است. کار مولتی بانک این است که به کاربران کمک کند تا تصویر کامل را ببینند و نه یک تکه از پازل را در یک بازه زمانی مشخص. این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا درک و کنترل بیشتری بر امور مالی خود داشته باشند.

مولتی بانک چه خدماتی را به کسب و کارها ارائه می‌دهد؟

مولتی بانک راه‌هکارهای مختلفی را به کسب‌وکارها ارائه می‌کنند تا از طریق آن بتوانند برای نزدیک‌تر شدن به مشتریان خود استفاده کنند. اما دو مزیت اصلی وجود دارد: افزایش تعامل و داشتن بینش بهتر از مشتری.

افزایش تعامل، زمانی امری ضروری به حساب می‌آید که برنامه شما به مکانی مناسب برای مشتریان تبدیل شود تا تمام امور مالی خود را به جای حساب شخصی در حساب شرکتی خود مدیریت کنند و نیاز به استفاده از برنامه دیگری نداشته باشند. پس از جذب کاربران، مولتی بانک همچنین می‌تواند به کسب و کارها کمک کند تا با داشتن بینش عمیق‌تر در مورد اقتصاد خود، به مشتریانشان نزدیک شوند.

نزدیک شدن به مشتریان راه را برای مجموعه‌ای از راه حل‌های دیگر باز می‌کند، مانند ویژگی‌های بودجه‌بندی هوشمندانه و مدیریت مالی شخصی که ارزش بسیار بیشتری را برای کسب و کارها به ارمغان می آورد. مولتی بانک‌ها به کاربران اجازه می‌دهند که به راحتی و در محیطی امن به حساب‌های بانکی مختلف خود متصل شوند. همچنین داده‌ها را در قالب استانداردی در اختیار شما قرار می‌دهند تا برای استفاده و دسترسی آسان آماده باشند.

 


 

برگردان و ویرایش: ارژنگ طالبی‌نژاد

منبع: What is multi-banking, and what is it good for

 

میانگین آرا: 0 / 5. شمارش رای‌ها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *