خبر

بازتاب رسانه‌ای گمانیک در شبکه خبر

روز چهارشنبه هشتم تیرماه سال جاری، گزارشی از سامانه گمانیک در اخبار نیمروزی شبکه خبر پخش شد. در این گزارش با اشاره به بومی‌سازی سامانه گمانیک در کشف تقلب و تشخیص ناهنجاری در داده‌های بانکی، بهره‌مندی از این سامانه در بررسی تراکنش‌های سازمان‌های مالی و سریعت بیشتر آن نسبت به بازرسی‌های دوره‌ای به عنوان یکی از نقاط قوت این سامانه عنوان شد.

در ادامه محمدرضا مقدم مدیر اداری و مالی آدانیک، ضمن اشاره به فعالیت‌های آدانیک در تولید و راه‌اندازی نرم‌افزارهای فناوری تخصصی، نمونه‌های خارجی مشابه محصولات تولید شده آدانیک را گران قیمت عنوان کرده و مزیت محصولات این شرکت را بومی‌سازی این محصولات عنوان کرد. مقدم همچنین عنوان کرد که برخی از محصولات آدانیک مشابه خارجی ندارند و آدانیک توانسته است برای اولین بار در ایران این محصولات را پیاده‌سازی کند.

خبر

در ادامه محمد جباری توسعه‌دهنده نرم‌افزار گمانیک درباره پردازش کلان‌داده‌ها و استفاده از هوش مصنوعی در سامانه گمانیک در جهت تحلیل الگوهای آماری و امکان تشخیص الگوهای ناهنجاری و تخلف‌های موجود در تراکنش‌های مالی توضیح داد.

خبر

پیروز فرخنده مدیر فروش و مشتریان آدانیک نیز گمانیک را راهی برای بررسی دقیق مشتریان با رفتار مشکوک عنوان کرده و شکل اجرایی این سامانه را بهتر و دقیق‌تر از بازرسی تصادفی عنوان کرد. او از دیگر موارد به کارگیری گمانیک را بازار بورس، شرکت‌های بیمه با تراکنش بالا و سازمان‌های پرداخت و پرداخت‌یاری‌ها عنوان کرد.

خبر

نسخه‌ی تصویری این گزارش را در کانال آپارات آدانیک تماشا کنید:

 


 

تهیه و تنظیم: ارژنگ طالبی‌نژاد

میانگین آرا: 5 / 5. شمارش رای‌ها: 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *